tisdag 31 maj 2011

Sitter fast...

Ja Hjärtekatt nr5 Råzie vill inte samarbeta med mig och dessutom har jag fått virkförbud i en vecka på grund av överanstängning i fingrarna.
Nåväl kan fixa lite etiketter till katterna i stället, satt och slet med dem en dag och då ville datorn inte samarbeta.Svor ve och förbannelse över den och funderade på hur bra det skulle vara om just den funktionen jag ville ha i word fanns.
Dagen efter när jag var lite piggare hittade jag just det jag sökt efter och det var inte svårt.

Idag lyckades jag sälja av ett par pelargonsticklingar, som jag hade till övers, men har fortfarande ett överflöd av dem kvar och fler lär det bli nu när jag toppar dem.

Hade trimmat Flisans kattmynta och planterat en stickling, som mammas katter ska få, hade jag tänkt, men lilla fröken bestämde sig för att den plantan var godare än den stora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar