tisdag 27 november 2012

Goda nyheter

Nu äntligen. Min skuldsanering är igång. Så i november 2017 kommer jag att vara skuldfri.
Vilken lättnad.
Känns helt underbart.

Nu fick jag ju en massa ny energi.

Idag ska jag äntligen försöka slutföra omorganisationen av pärlhörnan.

Sedan kanske jag kan ta tag i de där laga/lappa,och sy nya gardiner högarna. Kunde ju vara lite trevligt att få upp gardiner i sovrummet igen.

Skäms lite. Plockade ju ner de gamla för ett år sedan och skulle sy nya. De är nästan färdiga, bara två sömmar kvar, men sedan hittade jag ju det där andra tyget, som var exakt det jag egentligen ville ha, så jag funderar på om de grå/beiga ska få sitta i köket i stället och så de där med sprattelkatterna i sovrummet.

Nåväl det ger sig väl när jag kommer så långt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar