söndag 6 november 2011

Vinst

Damp ner en postavi här i lådan, men som vanligt hade de inte skrivit avsändare, så jag blev ju förstås supernyfiken och traskade nerför backen för att hämta.
Jag väntade ju inget.
Visade sig vara en vinst med lite garner. Hade ju köpt Kattliv, för att ha som lektyr på tågresan och så hade de utlottning av garn till en kattfamilj och jag gillar ju att delta i lotterier, när min mor inte är i närheten, för hon har en förmåga att plocka alla vinsterna.
I alla fall ligger garnet nu i tryggt förvar i kattpåsen, tillsammans med alla andra garner som ska bli hjärtekatter.

Har precis idag varit duktig och fått iväg en massa saker som andra väntar på.
Blev klar med deisgnpaketet för PearlDream, så nu kan jag med gott samvete sätta mig och klappa fint på de resterande pärlinköpen som jag gjorde på PUSS, som fortfarande ligger ouppackade.

Fast jag kanske borde sätta ihop kiten till julpysselkvällen den 22;a november, men då måsta jag röja på bordet så jag kan tillverka en massa cernitknappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar