söndag 28 augusti 2011

Ursäkter??

Först ösregnade det och blåste på tvären in på balkongen, så det vart inget gjort med smyckehyllan, sedan på eftermiddagen så sken solen, så det vart för varmt och så var alla ungarna ute och härjade på gården och då vill jag INTE vara på balkongen för de börjar vråla efter sina bollar, som de stup i kvarten lyckas få upp på min balkong.

Annars hade jag en trevlig stund med en väninna på ett fik, vi satt och fikade och snackade i flera timmar, medan det ösregnade ute.

Nu hoppas jag på någorlunda hyfsat väder i morgon så jag kan pyssla med hyllan. Är ju ivrig på att få upp den, vet ju aldrig om det ringer någon och vill komma och titta på smycken.

Sedan hoppas jag också på några pärlleveranser denna vecka, så jag kan starta mina nyaste projekt, fast jag borde nog slutföra något först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar