söndag 21 oktober 2012

Skulle ju

Lägga upp en ny sida för er att gotta er i med lite tips och tricks, men så kan jag inte hitta bilderna jag tänkte mig skulle illustrera sidan och nu är det becksvart ute. Så fotograferingen får allt vänta tills i morgon

Annars har jag fixat i köket idag och hjälpt lilla Fröken att lättare komma åt sina matskålar.
Hon har ju lite problem att komma åt dem, när de står ända nere på golvet, på grund av den senaste tidens skador i baktassarna.

Min granne hjälpte mig att lösa problemet på ett snyggt sätt, då hon skulle kassera lite möbler.
Som jag tacksamt tog emot i utbyte mot ett av mina virkade halsband.Så blev alla glada och nöjda.
Till och med lilla Fröken godkände den nya ordningen.

2 kommentarer:

  1. Sån tur du hade att grannen kasserade möbler samtidigt som du behövde... Ska du måla dem tror du?
    Glittertind

    SvaraRadera
  2. nej den hyllan får allt vara som den är.
    Den vita däremot som jag ska ha i sovrummet får jag hitta på något skojigt med för den nedersta hyllan är lite fläckig. Men tror jag löser det på latkvinnas sätt med ett mönstrat självhäftande plastomslag

    SvaraRadera