torsdag 23 juni 2011

Läste den här historian och vart alldeles rörd och tyckte att den familjen förtjänade en egen Änglahjärtekatt, så jag mailade till hjärtekatten och frågade om de kunde förmedla katten.

Hade strax innan tittat i boken: "Sy liv i lapparna" och där sett ett så fint Änglakattmönster.

Sedan gick min symaskin sönder, men jag träffade på en väninna, som generöst nog erbjöd mig att låna hennes, så det tacka jag för. Idag har jag då äntligen suttit ner och fixat med den. Visst går det bra att sy på en annan maskin, men min egen är dock bäst ändå, eftersom jag vet hur den fungerar.

Detta är i alla fall resultatet av dagens knåpande. den är nu på väg hem till Englas familj. Lillkatten tog sig en liten styrkande mumsbit av kattmynta innan hon hoppade ner i kuvertet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar