torsdag 6 januari 2011

Färgutmaning

Är ju aktiv på Nätverket Inspira och där har vi en massa skojiga grejor för oss, bland annat finns där en färgutmaning. Någon ger två eller tre färger och så får någon anta utmaningen och i sin tur lämna två/tre färger till nästa.
Jag blev jätteglad när en person lämnade orange, rosa och gul. Kanske lite knepiga färger att få ihop, men naturen hade hjälpt mig en bit på väg.
För några veckor sedan var jag i en stenaffär här i stan och hittade en läcker karneolcab, som jag bara var tvungen att ha.
Jo den kom väl till pass i denna utmaning.

Nu är jag ingen mäster fotograf, men det ska bli bättring på det, så fort jag får hem min nya kamera.

Annars väntar jag på en massa saker känns det som.

Antog en ny färgutmaning, som jag trodde skulle bli lätt och hade hela arbetet planerat, men sedan ville inte pärlorna samarbeta, så det blev till att snabbt som attan rota igenom provpåsarna med 11/0 för att hitta rätt nyanser och så få iväg beställningen.

Sedan väntar jag på cabbar i polymer lera som en väninna har tillverkat.

Väntar även ivrigt på mitt första paket från PearlDream. Har blivit uttagen till hennes designteam och det är en utmaning också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar