onsdag 24 oktober 2012

Många tankar & idéer...

... men alldeles för lite tid att hinna förverkliga alla.
Gick ut på stan en vända idag i ett par ärenden och upptäckte att de hade Internationell Matmarknad på stora torget.

Var ju faktiskt lite spännande att kolla runt där, så försvann ännu en stund, som jag skulle haft till något annat, som kanske varit viktigare.

I ett av stånden hade de franska maränger som var stora som tefat. Ojoj, vilken sockerbomb, men det var lite frestande med citronmaräng.
Nej, jag bakar nog egna maränger lite senare, med lakrits.

Nåväl i morgon är det en ny dag och det jag inte hann med idag hinner jag nog med då.
Nu ska jag röja i pärlhyllan.

Letar febrilt efter mina små etiketter, för att kunna prismärka lite smycken, som jag hoppas på att kunna sälja av nu innan jul.
Kom nu på att de inte alls ligger där jag letat, utan på annat ställe och Pokus så hittade jag en massa annat skojigt också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar