söndag 25 augusti 2013

Slöjd-Dag/Spelmansstämma

Igår var det den årliga Slöjd-Dagen/Spelmansstämman i Ramnaparken och vi deltog, med våra hantverk, grannen och jag.

Vädret var som vanligt fint. Har haft tur med det vartenda år. I år fick vi riktigt fina platser, som låg i skugga nästan hela dagen.
Många människor kom och tittade och jag lyckades sälja lite. Visitkorten däremot tog slut, så då fick jag ju skämmas lite för det.

Så nu blir det att printa ut nya. Jag designar ju mina egna på datorn, sedan är det bara att skriva ut när det behövs och skära till.

Skulle ha tagit bild på mitt bord, men av någon anledning glömde/hann jag inte med det.
Nu är vi anmälda till nästa års Slöjd-Dag också

Kattsmåttingarna har flyttat och det är faktiskt riktigt tomt efter dem, men min lilla dam är nöjd nu när hon fått tillbaka hela sin lägenhet inklusive klädkammaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar