måndag 22 oktober 2012

Blev inte

av, med fotograferingen av displayerna idag heller.
På något mystiskt vis försvann den här dagen.

Gick ut på ett ärende vid kvart i ett och bestämde mig sedan för att stanna nere på stan under resten av eftermiddagen, för jag skulle träffa en väninna och ta en fika med henne när hon slutat jobbet för dagen.

I alla fall traskade jag runt på stan och hittade på en massa trevliga saker.
Lämnade in lite kläder på Kupan. Har ju köpt en del nytt under semestern och då måste jag ju rensa ut det jag inte använder.

Sedan hittade jag ett vitrinskåp som jag kände mig tvungen att rädda från Kupan.
Så när mannen som hämtar saker åt dem kommer hit och tar med sig annat jag vill skänka tar han med sig skåpet hit. Det är ett litet skåp som man hänger på väggen. Behöver utrymmet till mina teburkar och temuggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar