söndag 30 september 2012

Ibland

Så funderar jag på hur jag kunde låtit bli att göra den där saken, som kändes som att bestiga ett berg.

För nu när jag väl kommit mig för att ta tag i den så tog det 10 minuter och sedan var det klart.

Förhoppningarna är väl nu att jag ska finna det lite lättare att ta tag i den där högen med kläder som ska lagas, gardiner, som saknar några sömmar och lakan som ska breddas.

Jag pratar förstås om att jag äntligen rensat på bordet i sovrummet och ställt upp symaskinen och en lampa där. Så jag slipper hålla på att lyfta symaskinen upp och ner på köksbordet.

Ska försöka hitta någon hylla, typ string eller annan variant och få upp på väggen, för förvaring av trådar. och så kanske en rullhurts under bordet, som ger mera förvaringsutrymme

Finurlar också på hur det alltid kommer sig att en så där fem-tio minuter efter jag rensat ett bord, så är det återigen översvämmat med saker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar