fredag 25 november 2011

Sova ikapp??

så efter två veckor på soffan på en mjuk skummadrass är jag helt slut i kroppen.
Tack och lov kunde jag hämta min nya säng igår, men köpte inga ben att sätta dit på den då jag trodde att jag skulle kunna återanvända mina gamla sängben och därmed spara in en slant.
Nu visade det sig inte fungera, så det blir till att åka iväg och köpa passande ben.
Men annars har jag varit duktig och putsat alla fönster och tvättat alla gardiner.

Håller på och syr nya gardiner till sovrummet och de är förståss med kattmotiv.



Sedan hade jag ju julpysselkväll i tisdags där damerna fick prova på att göra vars ett wrappisarmband.
Den till vänster fixade jag färdigt på morgonen för att ha som visningsexemplar. Hade till och med suttit och tillverkat knapparna i cernit själv, för att de skulle bli personliga.

1 kommentar: