söndag 26 juni 2011

Nattjobb

Så här har jag haft det de senaste veckorna somnar rätt så tidigt på kvällen, för att vakna vid ett/två på natten och inte kunna somna om och i stället för att ligga rastlös och vända och vrida på mig går jag upp och utför någon tyst aktivitet, som surfa på datorn eller något annat. Nu inatt blev det uppdatering av bloggen, med nya länkar och gadgetar.

Som mina vänner vet och nu ni andra som läser bloggen har jag lite (ca 30 kilo) övervikt, som jag släpar runt på, men jag försöker bli av med den och därför la jag nu upp den lilla trackern längst ner på bloggen, för då skärper jag till mig och visar er resultaten.

Även Miss Felicia är överviktig. Kanske lägga upp en tracker på henne med?

Vi hade kompis på besök idag och kompis fick följa med på lunchpromenaden. Kan säga att kompis vart riktigt imponerad av hur högt Flis bara krafsade upp på bergknallen bakom huset och hur fort och lätt det gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar